Pomoc zdalna online

O pomocy zdalnej

Usługa zdalnej pomocy technicznej online świadczona przez naszą firmę ma na celu ułatwienie rozwiązywania oraz diagnozę zgłaszanych problemów technicznych dotyczących konfiguracji systemów monitoringu przemysłowego, central telefonicznych, czy też systemów alarmowych.

Usługa pomocy zdalnej jest bezpłatna dla wszystkich naszych klientów i partnerów w godzinach pracy naszej firmy, czyli od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00–17.00 (nie wliczając dni ustawowo wolnych od pracy). Prowadzimy również szkolenia i wideo konferencje online za pomocą programu TeamViewer QuickJoin.

Pomoc zdalna krok 1

Pobierz oprogramowanie na swoje urządzenie

Pomoc zdalna krok 2

Podaj nam swój numer ID i hasło

Pomoc zdalna krok 3

Poczekaj na pomoc naszego technika

Pobierz oprogramowanie

QuickSupport

Moduł pomocy zdalnej nie wymagający instalacji i uprawnień administratora na komputerze docelowym. Aby rozpocząć proces pomocy podaj nam numer ID i hasło wygenerowane przez program.

Pobierz System | WINDOWS

QuickJoin

Skorzystaj ze szkolenia lub konferencji w trybie online. Wystarczy że wpiszesz podany przez nas identyfikator, oraz podasz swoje imię i nazwisko a przyłączysz się do konferencji.

Pobierz System | WINDOWS

Host

Moduł pracujący jako usługa systemowa w tle umożliwia m.in. zdalne zarządzanie i nadzorowanie serwerem.

Pobierz System | WINDOWS